Compartir:
0
Fai dous días Javier Olleros e o seu equipo recibian a notificación do xulgado que lles permite volver a abrir Culler de Pau, mentras se soluciona o problema que levou o seu peche fai xa mais de dous meses.

Javier contabanos hoxe, tras facer público a decisión de abrir o próximo día 14 de marzo que volven -"Con moitas ganas de cociñar. E non nos cansamos de repetir o noso agradecemento polo apoio e o cariño de todos, en especial a xente do noso pobo. ¡A cociñar!"

Entre os actos de apoio o restaurante meco, esta a pancarta co lema "Todos somos Culler de Pau" que a comparsa "AS+Plus" desplegou durante a sua actuación no festival do sábado. -"Non puiden estar no festival, pero ahí está, o cariño da xente, que siguen apoiando. Estou eternamente agradecido" comentaba Javier.

Esta nova chega nun momento clave para o restaurante, que preto de cumplirse tres meses desde o peche, Javier e o seu equipo estaban a piques de tomar a decisión de trasladarse.

Amaranta Rodriguez, facia hoxe o comunicado e agradecemento no grupo "APOIO AO RESTAURANTE CULLER DE PAU" -"Comunicamos la reapertura del restauante Culler de Pau, el próximo 14 de mazo!!!, siempre confiamos en la justicia, y llega en el momento que nos estábamos planteando el traslado a otro lugar. Estamos de enhorabuena toda la familia que representa Culler de Pau, no tenemos palabras para agradecer las muestras de cariño y apoyo recibido por parte de compañeros de profesión, amigos, clientes y sobre todo a los vecinos de O Grove que sin su fuerza esto non seria posible.

Esperando que todo se solvente de forma definitiva en breve tiempo, decir que siempre actuamos siguiendo las indicaciones del ayuntamiento, en todo caso,
nuestro interés es no mirar al pasado sino al futuro con mas ilusión si cabe, trabajando en y para el pueblo de O Grove.
Lo nuestro es cocinar y dar un buen servicio para tratar de hacer felices a las personas que nos visitan, y por fin podemos hacerlo en nuestra tierra y rodeados de los nuestros.

Muchas gracias a todos!!!"


http://www.change.org/es/peticiones/ilmo-concello-de-o-grove-no-al-cierre-del-restaurante-culler-de-pau



Publicar un comentario Disqus

 
Top