21h sábado 23 febreiro no Salón García. Entrada libre.

Son Trío celebra o seu homenaxe a Rosalía de Castro co seu proxecto musical "Miña almiña", proposta en que se interpretarán dez cancións con letras dos poemas "Follas novas".

Poemas de Rosalía de Castro musicados.
Voz: Su Garrido Pombo
Violoncelo: Susanna Blanco
Composición e piano: Katia Linke

Son Trío é un grupo de mulleres de Vigo que une a tres mozas cunha experiencia artística moi extensa por separado. Formada en 2017 por Katerina Linke (piano, composición), Su Garrido Pombo (voz) e Susanna White (violoncelo) acaba de publicar un anfitrión fantástica seu proxecto "mina Almina" con base nas letras de Rosalía de Castro e música orixinal.

O proxecto nace despois de gañar o concurso "Musicando a Rosalía" organizado polo Concello de Vigo coa canción "Algúns din". pianista ruso e compositor Linke Katerina crea un ciclo de dez cancións con instrumentación clásica, pero con un moderno e fresco para a poesía do enfoque do século XIX.

As cancións son íntimas, expresivas, románticas, con ricas harmonías e un toque de jazz. A voz doce e expresiva de Su Garrido, moi atenta á palabra, soa os poemas coma se fosen escritos hoxe. "Mina Almina" é unha visión musical diferente, destacando a orixinalidade, instrumentación, alto nivel de interpretación e sensibilidade, así como ofrecer un proxecto como a linguaxe musical galega.

O obxectivo de Son Trío é reinventar o papel da muller-músico e levar as súas cancións a través de Galicia, España e no estranxeiro.


Son Trío celebra su homenaje a Rosalía de Castro con su proyecto musical “Miña almiña”, una propuesta en la que se interpretarán diez canciones con letras del poemario “Follas novas”.

Poemas de Rosalía de Castro musicados.
Voz: Su Garrido Pombo
Cello: Susanna Blanco
Composición e piano: Katia Linke

Son Trío es un grupo femenino de Vigo que une tres jóvenes mujeres con muy amplia experiencia artística por separado. Formado en 2017 por Katerina Linke (piano, composición), Su Garrido Pombo (voz) y Susanna Blanco (cello) acaba de estrenar con una fantástica acogida su proyecto “Miña Almiña” basado en la letra de Rosalía de Castro y música original.

El proyecto nace tras ganar el concurso “Musicando a Rosalía” organizado por Concello de Vigo con la canción “Algúns din”. La compositora y pianista rusa Katerina Linke crea un ciclo diez canciones con instrumentación clásica, pero con un acercamiento actual y fresco a la poesía de siglo XIX.
Las canciones son íntimas, expresivas, románticas, con ricas armonías y con un toque de jazz. La dulce y expresiva voz de Su Garrido, muy atenta a la palabra, hace sonar los poemas como si fueran escritos hoy. “Miña almiña” es una propuesta musical diferente, destacada por la originalidad, instrumentación, alto nivel interpretativo y su sensibilidad, además de ofrecer un proyecto en una lengua tan musical como la gallega.

El objetivo de Son Trío es el de reinvendindicar el papel de la mujer-músico y llevar sus canciones por Galicia, España y fuera de país.

23feb
febrero 2019




Suscríbete a Arousa TV por correo
 
Top