diciembre 2011




A Festa das Uvas, un evento co que Vilagarcía se converte dende hai doce anos no primeiro municipio de España en recibir o Aninovo, ás doce da mañá do 31 de decembro. Ca excepción do 2003 que se cancelou pola traxedia do fundimento do Prestige.





Para dar a benvida ao ano 2012, o Concello repartiu gratuitamente 350 quilos de uvas e centos de gominolas e 400 botellas de cava para o brindis final. Tamén música, a actuación de DJ Barral, animación de rúa, bombas de conffetti e bombas de palenque, ademais de contar coa colaboración de Josito Porto que se encargará de animar os minutos precedentes ás doce do mediodía e de explicar aos asistentes o cerimonial da toma das uvas diferenciando os cuartos das badaladas das horas.


A Concellería de Xuventude contou este ano co patrocinio de Gadisa, empresa que aporta os 350 quilos de uvas e as 400 botellas de cava. Ademais colaboran na loxística do reparto das uvas e do cava a asociación xuvenil A Trincadeira e Zona Aberta. Este ultimo colectivo tamén se encargou do embolsado das uvas e das gominolas en racións de 12 unidades.


A pola cancha de baloncesto para Vilagarcía

Os asistentes á festa tamén aproveitaron a ocasión para votar por Vilagarcía na campaña “Actitud Azul” posta en marcha pola Liga Endesa de baloncesto e a ACB e mediante a cal o Concello pode gañar unha cancha profesional de baloncesto con peche e iluminación para uso público. Para iso instalouse en Ravella unha carpa informativa e unha terminal de ordenador para que as persoas votaran por Vilagarcía a través de internet.


Colaboraron Gadisa, Pirotecnia Penide, Nydia, Zona Aberta, A Trincadeira.


Alternativamente a esta celebración, un grupo de Arousans bañase na praia sobre as duas da tarde para celebrar o cambio de ano. Este xesto de valentia (ou toleria) de sumergirse nas frias augas da ría levase a cabo desde o ano 2000. ¿atrevedesvos para a próxima?



O Club Xadrez Fontecarmoa no Campionato Provincial Pontevedra Norte 2012 (categorias sub10, sub12, sub14, sub16) celebrado o Sábado 17 e Domingo 18 de Decembro 2011 no Auditorio Municipal de Vilagarcía
CAMPEONATO PROVINCIAL 2011 – TROFEO VITAL DENT


Catorce de medallas en el Zonal Provincial para el CX Fontecarmoa

Durante todo el fin de semana se ha celebrado el Campeonato Provincial Pontevedra Norte 2011 – Trofeo Vital Dent Vilagarcía, organizado por la Fundación Deportiva Municipal de Vilagarcía y el Club de Xadrez Fontecarmoa en las estancias del Auditorio Municipal.



Borja Gutiérrez, presidente de A Trinkadeira. J. L. Oubiña 
Exposición en el Auditorio de Vilagarcía, desde el 16 de Diciembre de 2011 hasta el día 15 de enero pudieron verse 31 graffitis y fotografías que tienen como nexo común las tendencias asociadas a la cultura urbana.
Por la tarde un buen número de jóvenes llenaron la sala de exposiciones del Auditorio para asistir a la inauguración de la muestra organizada por la asociación A Trincadeira.
Pese a los desencuentros surgidos este verano, cuando el colectivo se topó con la resistencia del Ayuntamiento a colaborar económicamente con los encuentros y conciertos que venía realizando en Vilagarcía desde hace algunos años, la edil de Xuventude, Marta Rodríguez, quiso evidenciar ayer su apoyo a la actividad de A Trincadeira asistiendo a la apertura de la muestra.
Los graffitis incluidos en la exposición fueron realizados, precisamente, en el encuentro organizado por la asociación que dirige Borja Gutiérrez este verano. Y de todo lo que allí pudo verse dan muestra además las instantáneas expuestas.
La calidad del enfoque y del punto de vista de cada uno de los fotógrafos participantes rivalizan en las fotografías con el propio objeto retratado. Las sesiones de patinaje en monopatín (skate) y de bicicleta BMX del festival, con todo el riesgo de sus piruetas, se recogen en las obras realizadas en un evento en el que también hubo lugar para el hip-hop y el rap.

Eventos

[.EVENTOS][fbig1]

DAT

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *

Con la tecnología de Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget